На 10 май, с церемония проведена изцяло онлайн, бе дадено началото на компанията „Ден на китайските марки 2020". В предадени инструкции на премиера Ли Къцян се посочва, че утвърждаването на китайските марки и непрекъснато повишаване на качеството и влиянието на китайските продукти и услуги са важни аспекти от стратегията за увеличаване на вътрешно търсене и насърчаване на качественото развитие, предаде Радио "Китай".
Вицепремиерът Хан Джън взе участие в събитието, като обяви старта на кампанията. След инструкциите на премиера Ли Къцян бе пуснат филма „Ден на китайските марки". Официални представители на администрациите на Шанхай, провинциите Хубей, Дзилин, Джъндзян и Съчуан също споделиха опит в утвърждаването на местните марки.
Цялото мероприятие се проведе по интернет и очакванията са то да съдейства продължително за утвърждаването на китайски марки на фона на нормализиране на мерките за превенция на епидемията от новия коронавирус.