В Китай бе открит най-добре запазеният ембрион на хадрозавър

https://www.24plovdiv.bg/novini/article/11578542 www.24chasa.bg
Снимки Радио Китай

Две вкаменелости, съдържащи най-цялостния открит до момента ембрион на хадрозавър, бяха намерени в падината Ганджоу, провинция Дзянси, според изследователска статия на китайски и канадски учени, публикувана на 11 май 2022 г. в сп. „BMC Ecology and Evolution“, съобщава Радио Китай.

Фосилите, които датират от преди 66 милиона до 71 милиона години, в момента се намират в Музея за естествена история на камъните „Инлян“ в провинция Фудзиен, където нарекоха екземпляра „Бебето Ин“.

Вкамененото яйце е с диаметър от около 9 см и общ обем около 660 милилитра, като ембрионът заема около 40% от него. Съдейки по уникалната форма на черепа, прешлените и костите на крайниците, учените стигнаха до извода, че ембрионът принадлежи на хадрозавър, вид тревопасни динозаври, характеризиращи се с плоски човки, подобни на тези на патиците.

Злополука е претърпяла дъщерята на президента Дарина Радева, видяха загрижените топпапараци на "България Днес". Красавицата се разходи до НАТФИЗ в столицата, за да се срещне с приятели, въпреки превързаната й ръка. В топлите пролетни дни тя заложи на небрежен стил и младежка класика - дънки с потник и кецове