Бионсе е поредната звезда със собствена луксозна марка алкохол. Тя навлиза на пазара в сътрудничество с френската компания Moët Hennessy, собственост на конгломерата за луксозни стоки LVMH, предава Си Ен Би Си (CNBC).
Певицата сподели новината с пост в Instagram, на снимката към който държи чаша уиски от марката SirDavis, а в промоцията има линк към уеб страницата на бранда.
Следвайки една разрастваща се тенденция в търсенето на луксозни алкохолни марки, Бионсе се присъединява към Марк Уолбърг, Джордж Клуни и много други знаменитости, използващи популярността си, за да рекламират свои първокласни марки алкохол.
На фона на разрастването на подразделението за вина и алкохол на LVMH на американския пазар за уиски, SirDavis цели да почете произхода на Бионсе. Алкохолът носи името на Дейвис Хоуг - прадядо на певица, произвеждал уиски по време на Сухия режим в САЩ.
SirDavis се състои от 51% ръж и 49% малцов ечемик и отлежава в бъчви от шери, което според компанията, му придава профил на "смела изтънченост".
Първите публикувани изображения на напитката показват нестандартна кожена кутия с оребрена стъклена бутилка вътре, с лого с известния кон Рене, който за първи път се появи на корицата на албума на Бионсе "Renaissance".
Black Bourbon Society’s Founder welcomes Beyoncé to the Whisky world!
“I welcome Beyoncé to the whiskey industry! sirdavis is a true disruptor and game-changer. it not only honors ancestry and lineage but also shines a spotlight on the often-overlooked history of african… pic.twitter.com/y6Wd2cEbei
SirDavis ще бъде на пазара от септември и ще се продава за 89 долара за бутилка.