Търговските платформи на „Алибаба“ (Alibaba Group) са привлекли над 68 милиона малки и средни предприятия от над 200 страни, съобщиха от компанията на събитието „Ден на инвеститорите 2020“, който се проведе от понеделник до сряда в град Ханджоу.
Средният дневен брой купувачи, използващи сайта Alibaba.com се е увеличил със 100 процента на годишна база през юни, а този на 1688.com с 50 процента. Това съобщи Радио Китай.
Компанията оперира дигитална система за търговия, която ще отвори огромен онлайн пазар за малките и средни предприятия от целия свят, заяви Труди Дай, президент на поделението за бизнес към бизнес (B2B) на „Алибаба“.
Платформата за външна търговия Alibaba.com предоставя серия от услуги като плащане в различни валути, за да бъдат решени проблеми с доверието и сигурността в трансграничната търговия, както и услуги на едно гише, свързани с митническо оформяне, сетълмент на разплащанията, логистика, финанси и данъчно облагане.