Ненко Калакунов се връща като шеф на "Паркиране и репатриране"
Предложението да се сложи таван на престоя в Синята зона на Пловдив от 4 часа и таксата за спиране в Стария град, "Капана" и зоната около Сахат тепе да стане 10 лв. на час няма да влезе в дневния ред на сесията на 15 май и ще бъде преосмислено.
"Обвиняват ни, че ще напълним с коли Стария град, но нашата цел от точно обратната - да има повече туристи и по-малко автомобили", съобщи кметът Костадин Димитров, след като преди дни хотелиерите се обявиха против тези мерки и прогнозираха, че те ще доведат до по-голям хаос в движението. Сега градската управа ще преговаря с тях.
Преди дни от Сдружението на хотелиерите в Пловдив реагираха остро на намерението на градската управа и предупредиха, че копира на сляпо модели от София, които са неприложими в нашия град. "Там има метро, буферни паркинги, организиран и мащабен градски транспорт", посочиха от бранша. И призоваха общината да преосмисли решението си, за да не гони туристите, които ще трябва на всеки 4 часа да местят колите си в синята зона вместо да си платят 24-часов престой.
"Имаме протегната ръка от кмета на Пловдив за преговори и очакваме покана, за да постигнем вариант, благоприятен за пловдивчани, туристите и бизнеса", коментира Христо Гюлев от Сдружението на хотелиерите.
Междувременно стана ясно, че бившият шеф на "Паркиране и репатриране" в Пловдив Ненко Калакунов се връща на ръководната позиция в предприятието. Постът беше овакантен след напускането на Иван Ганчев от "Браво, Пловдив". Калакунов бе директор на "Паркиране и репатриране" в мандатите на Иван Тотев и Здравко Димитров, след това отиде на работа в УМБАЛ "Свети Георги".
С нов началник е и предприятието "Организация и контрол на транспорта". Това е Димчо Йоргов, завеждал досега отдела за обществения транспорт там. И тази позиция беше освободена от кадър на "Браво, Пловдив". Венета Райнова напусна, след като кметът Костадин Димитров освободи заместника си Ерол Садъков от същата формация.