Всеки понеделник Комисията за защита на потребителите /КЗП/отваря врати за граждани, които искат да се срещнат с председателя Мария Филипова и нейния екип.
Експерти на КЗП ще дават разяснения на потребителите относно техните права и ще ги консултират на различни теми. Всеки понеделник от 11 до 12 часа потребителите ще могат да посетят централното управление на комисията на ул. "Врабча" №1, а при необходимост от съвети - ежедневно могат да се свързват с горещата линия на потребителя на тел. 0700 111 22.
Приемните ще помогнат за обсъждане на начините за подобряване на диалога и доверието между потребителите и търговците, смятат от комисията.
Справки по подадени жалби и сигнали в централното управление на КЗП се предоставят всеки ден от 15 до 17 часа на тел. 02 9330 565., напомнят от институцията.
При проблеми при пътуване и пазаруване в други държави членки на ЕС, Исландия, Норвегия и Обединеното кралство, потребителите могат да потърсят съдействие и от експертите от Европейски потребителски център, които приемат жалби на сайта www.ecc.bg и на телефон 02 986 7672 или на място в офиса им на ул. "Бачо Киро" 14 в София.
„КЗП работи активно за повишаване нивото на осведоменост и защита на потребителите. За нас е изключително важно възстановяването на диалога и подобряването на осведомеността на потребителите и търговците чрез превенция", коментира председателят на Мария Филипова.