Преподавателят в Икономическия факултет на Пловдивския университет Любомир Стойчев постъпи като Пипи Дългото чорапче, която не очаква, а прави подаръци на рождения си ден, и малко преди да навърши 41, качи книгата си "Стратегически аспекти на маркетинга" в интернет. А половината екземпляри от книжното й издание вече са раздадени. "Отдавна бях решил целият (макар и малък) тираж да бъде абсолютно безплатен за колеги, приятели, маркетолози, студенти. Не защото книгата е несериозна и не защото съм богаташ. Не искам да обвързвам този труд с каквито и да е пари и той ще бъде качен за безплатно теглене и четене на възможно най-много места. Монографията е вече и в ResearchGate", обясни Стойчев. За 2 дни книгата е разгледана и свалена от 400 души.
Той е подарил хартиени копия на всички студенти от 4 курс "Маркетинг" от филиала на университета в Смолян, защото ще им трябват. "Книгата излезе с две корици, едната от които е закачка с познавачите на маркетинга и рок музиката. Благодаря на огромен списък от преподаватели, колеги, приятели и любими хора и на студентите за вдъхновението и приятната съвместна работа, както и на родителите си за търпението, разбирането, обичта и грижата", допълва преподавателят, който днес има рожден ден.
Любомир Стойчев е доктор по икономика и управление във Факултета по икономически и социални науки на ПУ „Паисий Хилендарски" от 2017 г. Води упражнения и лекции по маркетинг, комуникационна политика, пиар, взаимоотношения с медиите. Във филиала на университета в Смолян преподава стратегически и индустриален маркетинг. Авторът е бил редактор, водещ и репортер в БНР, както и експерт по връзки с обществеността и медиите на община Пловдив и също на инициативата "Европейска столица на културата".
Екипът на 24plovdiv.bg му пожелава весел празник!