Кандидатът за кмет дава 4 решения за излизане от кошмара
Пловдив се задъхва в трафика. Пътуването от София до Пловдив отнема по-малко време, отколкото да стигнеш от "Голямоконарско шосе" до „Кючук Париж”. И причината не са само задръстванията заради бавните ремонти.
Това казва кандидатът за кмет на Пловдив от "Консервативна България" Руси Чернев. По думите му в Пловдив се движат 220 000 автомобила. Още 160 000
преминават през града всеки ден. Единственият начин да се мотивират гражданите да използват по-малко
личните си автомобили, е да им се даде алтернатива, а това е удобният, комфортен и редовен обществен транспорт, смята той.
Според него заради безхаберието, корупционни и лобистки практики на няколко поредни кметски екипa, Пловдив се е превърнал в единствената голяма община в България, която изцяло абдикирала от обществения транспорт и предостави услугата изцяло в ръцете на частни превозвачи. "Ясно е, че те гонят печалби и не са в
състояние да изпълняват вместо общината тази чисто социална услуга. Заради ликвидирането на общинското транспортно предприятие Пловдив
пропусна възможността да модернизира автопарка в обществения транспорт с европейски средства и изостана драстично от другите големи градове. В резултат в Пловдив днес се движат най-старите и цапащи въздуха
рейсове. За сравнение в момента по улиците на Бургас се движат 56 електробуса, в Плевен - 54, а във Варна – 50. А в Пловдив – нито един", посочва Чернев.
И дава пример с проваления Транспортен проект в Пловдив, по който 20 млн. лева отидоха на вятъра или в нечий джоб. "Сега ще харчим още 14 млн. лева за
електронна и информационна системи и накрая ще получим нещо, което сигурно струва 1 милион лева", посочва кандидатът, като дава следните решения.
1. Пълна подкрепа за бързо развитие на регистрирания, но на практика не работещ нов общински превозвач „Екобус”, който да се превърне и в оператор на бъдещата градска железница.
2. Актуализиране на маршрутите на отделните линии, за да отговарят на потребностите на гражданите за бързо придвижване до всички точки на Пловдив.
3. Провеждането на нови и прозрачни процедури за възлагане на отделните маршрути, без лобизъм и корупционни практики и честно разпределяне на субсидиите за губещи линии.
4. Контрол за спазването на разписанията и умно управление на транспортните потоци в Центъра за управление на трафика.
С №46 в трите интегрални бюлетини ще гарантираме редовен и удобен обществен транспорт в Пловдив. Мисията е възможна!
Избори за Народно събрание на 27.10.2024 г. Платено съдържание. Купуването и продаването на гласове е престъпление.