В периода от 6 до 9 юни 2022 г. екипи от специалисти "Обслужване на клиенти" на ЕНЕРГО-ПРО консултират клиенти в населените места Балчик, Дряново, Нови пазар, Каварна, Трявна и Севлиево, съобщиха от компанията. Кампанията се организира редовно с цел да се предложи на потребителите в малки населени места на територията на Североизточна България улеснен достъп до различни услуги, свързани с дейността на компанията. Особено полезни са изнесените приемни за по-възрастните хора, които по-трудно могат да пътуват до областните градове, където са центровете за обслужване на клиенти на ЕНЕРГО-ПРО.
Най-често темите, по които клиентите търсят специалистите на компанията в изнесените офиси, са смяна на титуляр на партида, актуализация на клиентски данни за по-добра комуникация с компанията, проверка и разяснение на сметки за електроенергия, заявяване на различни услуги, стартиране на процедура по присъединяване към мрежата и други. Посетителите получават съдействие от специалистите в изнесените приемни при заявяването на всички услуги на ЕНЕРГО-ПРО, които не изискват плащане в брой. За да му бъде предоставен достъп до информацията по конкретното питане, е необходимо клиентът да представи документ за самоличност и документ, удостоверяващ собствеността върху имота, за който се отнася съответната услуга.
- Графикът на изнесените офиси на ЕНЕРГО-ПРО през тази седмица е следният:
- 6 юни - в Община Балчик - зала Информационен център - от 10:00 - 16:00 часа;
- 7 юни - Ритуалната зала на Община Дряново от 10:00 - 16:00 часа;
- 7 юни - Община Нови Пазар - заседателна зала, етаж 1 - от 10:00 - до 16:00 часа;
- 8 юни - Каварна - Залата на Общинска администрация, етаж 1 - от 10:00 - 16:00 часа;
- 8 юни - Трявна - Клуб за хора с увреждания (Клуб Явор) - от 10:00 - 16:00 часа;
- 9 юни - Община Севлиево - Централно фоайе - от 10:00 - 16:00 часа.