Репортаж на австралийския уебсайт DMARGE показва, че китайските марки вече водят световните потребителски тенденции, като например при спортните обувки. През 2021 г. китайските спортни обувки бързо набраха популярност в западните държави, а китайските модни дизайнери постепенно разширяват сътрудничеството си със спортните марки.
„Доклад за развитие на потребителските марки в Китай за 2020 г.“ показва, че през изминалата година над 80% от кошниците за пазаруване на китайските потребители са пълни с китайски марки. Други данни показват, че на миналогодишния шопинг празник „11 ноември“, продажбите на потребителски стоки надхвърлиха 100 милиона юана, от които 173 са китайски марки, което е близо 60% от всички. Това показва, че влиянието на китайските марки на потребителския пазар в страната се увеличава с всеки изминал ден.