
- Доверие към марката ни имат 44 на сто от читателите, тоест първи сме сред печатни и онлайн медии
- Сайта ни посещават повече от една трета от активните българи
Вестник "24 часа" е най-четеното печатно издание в България. Сайтът ни 24chasa.bg е на пето място след сайтовете на Нова и бТВ. Марката ни е първа по доверие след големите телевизии и радиа. Това показва годишният доклад на Института "Ройтерс" и Оксфордският университет Digital News Report 2025.
„Нова телевизия", собственост на „Нова Броудкастинг Груп", и „Би Ти Ви Нюз", собственост на „Би Ти Ви Груп", са водещи новинарски източници по телевизията и онлайн. С пазарен дял от 92%, двете медийни групи доминират относително малкия рекламен пейзаж, привличайки по-голямата част от рекламните приходи. „24 часа" все още е водещ печатен източник на новини, но като цяло пресата претърпя значителен спад от 10% в рекламните приходи, пише авторката на анализа Лада Т. Прайс, преподавателка по журналистика в университета в Шефийлд.
21 на сто четат вестника всяка седмица, 7 на сто - поне три пъти седмично. По обхват на читателите той изпреварва дори БНР. Естествено трите големи телевизии имат най-големия дял от вниманието на потребителите.
Сайтът ни е на пето място, след сайтовете на бТВ и Нова и новините на пощата АБВ, които всъщност не са собствена продукция. Седмично го следят 24 на сто, три пъти в седмицата - 10%. Това е повече от една трета от активно четящите в България.
Марката "24 часа" се ползва с доверието на 44 на сто от читателите, 26% не ни вярват, а 30% не могат да се определят.