Не се планира да носи приходи от стопанска дейност
Община Пловдив се готви да регистрира като търговска марка названието "Флоропополис", както се казваше фестивалът на буквите и цветята, проведен за първи път около 24 май т. г. "Не искаме някой да ползва това наименование, което е заигравка със старото име на Пловдив - Филипополис. Затова ще го патентоваме, идеята е наша, събитието беше изключително успешно и ще го продължим", обясни за "24 часа" зам.-кметът по екология Иван Стоянов.
Предложението за регистрацията на търговската марка ще се обсъжда в Общинския съвет на заседанието в четвъртък. В него се казва, че марката "няма да се използва с търговска цел, нито ще генерира приходи от стопанска дейност, а ще изпълнява функцията на средство за идентификация, утвърждаване на местната културна инициатива на общината и защита от злоупотреба".