Арх. Весела Мирянова, председател на Съвета на директорите на АРТЕКС ИНЖЕНЕРИНГ АД:
Разчитаме на него заради доброто старо трудолюбие
Когато търсим актуална, обективна информация, пресята от незначителното и субективното, обръщаме поглед към "24 часа". Знаем, че там се работи с чувство за отговорност, себевзискателност и доброто старо трудолюбие. Във вихъра на вкусове и мнения, лекомислено представяни като факти във всевъзможни медии, "24 часа" стои непоклатимо с решимостта си да бъде сериозна и отговорна преса.
Когато от АРТЕКС ИНЖЕНЕРИНГ се нуждаем от медия, тоест посредник между нещата, които правим, и възможно най-много хора, се обръщаме към "24 часа". Разчитаме, винаги основателно, вестникът да види и покаже това от дейността ни, което представлява обществен интерес. Това, с което утвърждаваме световните стандарти у нас; това, за което винаги сме готови да се борим. "24 часа", както и АРТЕКС, работи за просперираща и уверена в себе си България.
Илияна Захариева, директор "Корпоративни комуникации", А1 България:
Ценим стремежа да бъде платформа за идеи
През своята 32-годишна история вестник “24 часа” се превърна в институция на българския медиен пазар и ежедневно печели доверието на своите читатели със своя неподправен стил, който е пример за професионализъм в журналистиката.
В А1 ценим стремежа на вестника не само да информира обществото по най-актуалните теми на деня, но и да дава платформа за идеите на бизнеса, достиженията на дигитализацията, иновациите и грижата за околната среда. Винаги сме срещали коректно и професионално отношение от редакцията и ценим тяхното внимание към важните за съвременния бизнес теми. Затова с удоволствие подкрепяме инициативи като "Достойните българи", "Отличниците на България", "Големите малки", които подкрепят значими каузи и имат силно обществено влияние.
Поздравления за целия екип на вестник "24 часа" с пожелание за много здраве и вдъхновение за още много качествена журналистика!
Честит рожден ден, колеги!
Нели Ангелова, директор комуникации на “Нестле” за Югоизточния пазар:
Устойчива медия, вярна на принципите си
Мотивиращо е да се работи с целия екип на “24 часа”, пример за устойчива медия, вярна на принципите си, даваща поле на изява на младите журналисти и със силни социални каузи и убеждания. За повече “часове” заедно с “Нестле”!
Иван Чернев, изпълнителен директор на Kaufland България:
Благодарим за доблестта 32 г. да бъдете стожерът на информацията
В предизвикателните времена, в които живеем, информацията се превърна в един от най-важните ресурси. Поздравявам екипа на вестник “24 часа” за доблестта да бъде стожерът на информацията за всички нас вече 32 години. Вие сте силен екип, шарена палитра от доказани професионалности, водени неотклонно напред от вдъхновяващия и иновативен лидер - г-жа Венелина Гочева. Благодарение на вас ние, читателите, всеки ден откриваме нови светове и нови перспективи. Отговорността ви е огромна, но вие ежедневно доказвате, че и тази мисия е възможна. Пожелавам ви много сила и смелост да продължавате да го правите дълги години напред! Благодарим ви!
Томислав Цолов, основател и генерален мениджър на комуникационната агенция APRA:
Традиционните медии като “24 часа” са единствените, които действително създават репутация
Избирам да съобщя новина в “24 часа”, защото вестникът и сайтът са безапелационен информационен лидер в българското публично пространство. Второ, защото традиционните медии са единствените, които действително създават репутация.
Рекламодателите го избират по същите причини, но следва да добавим и гъвкавата рекламна политика и успешните събития, които групата организира.
Същевременно по обясними причини аз съм абонат на “24 часа” от много години. В чисто професионален план за мен е важно да видя на хартия какъв е контекстът на новината, позиция, страница, чело и т.н.
Владимир Денев, съосновател и управител на медия агенция “Аргент”:
Най-добрият рекламоносител сред вестниците и сред електронните издания
През годините “24 часа” се утвърди като най-добрия рекламоносител сред вестниците и по-късно и сред електронните издания. Така че е логично рекламодателите да го избират. Може би защото намират най-добрата публика, най-добрата аудитория и потенциални клиенти, които се срещат заедно с рекламодателите на страниците на вестника или в сайта.
Аз лично го следя заради това, че винаги е най-бърз в отразяването на новините, които ме интересуват. Независимо дали у нас, или по света. Мога да разчитам, че по най-верния и бърз начин ще стигна до конкретна новина, ако вляза в сайта на “24 часа” или ако реша да чета анализ на следващия ден във вестника.
Екипът на “Йетел България”:
Истински стандарт за модерна реклама
В света на българските печатни медии “24 часа” е постоянна величина вече над три десетилетия благодарение на целеустремеността, високия професионализъм и силната новинарска традиция, насърчаваща активното участие на гражданите в обществения живот на страната.
С годините проектите на вестника се утвърдиха като истински стандарт за модерна реклама, базирана най-вече на разказването на смислени истории от света на бизнеса. Благодарни сме на екипа на “24 часа” затова, че винаги търси оригиналния и ефективен подход в представянето на нашите кампании и инициативи не само на страниците на вестника, но и в дигиталното пространство.
На добър час!
Екатерина Тупарева, главен изпълнителен директор на комуникационната компания “Ogilvy Group България”:
С портфолиото от сайтове рекламодателите стигат до над 1,7 милиона български потребители
През годините “Медийна Група България” е доказала, че е надежден и ефективен партньор независимо дали става въпрос за реклама в принт изданията, или в интернет сайтовете на групата.
Благодарение на богатото и добре сегментирано портфолио от сайтове рекламодателите могат да достигнат до над 1,7 милиона български потребители месечно. Сайтове като 24chasa.bg са сред най-ефективните места за реклама не само заради качеството на аудиторията си, но също така заради високото ниво на видимост (viewability) на рекламните формати. Много се радваме, че през всички тези години групата никога не е спирала да се развива.
Същевременно само добре информираният човек взима правилните решения и върви напред с ясна представа. Искам да съм в час с целия спектър новини от заобикалящата ме среда и “24 часа” е едно от първите места, които посещавам в началото на деня.
Иван Христов, тв продуцент:
“24 часа” винаги пише истината, а това е безценно
В годините все повече хора ни казват: “Ние пораснахме с вашите предавания.”
Е, а пък ние пораснахме с в. “24 часа”.
В преходния, див и хаотичен свят, в който живеем, почти не останаха стожери на истината. Стабилни места, по които човек може да калибрира моралната си координатна система.
В. “24 часа” е такъв остров. Независимо от смяната на технологиите (аналогови, цифрови, космически, ако щеш) истината остава непреходна.
Невинаги е добре да попаднеш на страниците на този вестник. Но ВИНАГИ ще пише истината за теб, а това е безценно.
Честит празник!
Андрей Арнаудов, тв продуцент:
Запази най-добрия баланс между сериозното и забавното
Вярвам, че през годините вестник “24 часа” запази най-добрия баланс между сериозното и забавното, в което всъщност е голямото изкуство на всяка амбициозна и популярна медия.
Независимо дали става дума за медийните ни проекти, или за каузите на ДНК и Bulgaria wants you, ние винаги сме вярвали, че вашият вестник е прекрасен канал, който ще донесе както разпознаваемост, така и доверие в това, което създаваме.
Мисля, че е така, защото и вие, и ние работим със страст. А тя никога не бива да изчезва, дори и след 32 години.
Весела Апостолова, главен изпълнителен директор на комуникационната компания “Publicis Groupe България”:
Търсите автентичната човешка гледна точка дори и в предизвикателствата на бизнеса
Търсенето на автентичната човешка гледна точка дори и в предизвикателствата на бизнеса е това, което прави работата с вас удоволствие.
Предпочитам да давам отговори на “24 часа” заради опита и професионализма ви, заради уважението и любопитството, с което подхождате към мисията на всеки.