Защо работодателите избират Pluxee: какво показва вътрешното клиентско проучване за 2025 г.

09.12.2025 14:51 24 часа Пловдив онлайн
Източник: Pixabay

Социалните придобивки вече не са „допълнение“. През 2025 г. те са реален показател за това как една компания се грижи за своя екип. Всеки работодател търси партньор, който вдъхва доверие и прави управлението на съвременните социални придобивки по-лесно и по-спокойно. И когато погледнем данните от вътрешното проучване на Pluxee, проведено през 2025 г., картината е повече от красноречива: доверието е високо, удовлетвореността е стабилна и отчетливо положителна, а преживяването на клиентите и служителите остава последователно и надеждно през целия процес. 

Партньор, на който клиентите вярват 

Едно от най-силните заключения в проучването е доверието към Pluxee. Близо 80% от клиентите биха препоръчали услугите на свой колега или партньор. 

Още по-впечатляващо е, че 86% от клиентите казват, че Pluxee напълно отговаря на очакванията им за надежден доставчик на социални придобивки. А 97% споделят, че качеството на получаваните услуги е останало стабилно или се е подобрило през последните шест месеца. В среда, в която бизнесът очаква предвидимост и устойчивост, това е от ключово значение. 

Лоялността също е силен индикатор. 98% от клиентите нямат намерение да намаляват обема си на работа с Pluxee. Това е доказателство, че когато една услуга работи добре, клиентите остават ангажирани дългосрочно. 

Преживяване, което е създадено да бъде лесно 

Данните категорично показват, че работата с Pluxee е комфортна и разбираема. Клиентите често я описват като „ясна“, „безпроблемна“ и „точно това, от което имаме нужда“. 

Процесът на поръчка и управление на услугите е една от най-високо оценените области. Според проучването 96% от клиентите определят процеса на поръчка като лесен, прозрачен и интуитивен. За екипите, които ежедневно управляват административни задачи, това не е малък детайл. Това е реално спестено време и по-малко възможности за грешки. 

Обслужването е друг силен акцент. 93% от клиентите са доволни от комуникацията, а бързината на реакция получава оценка 9 от 10 точки. Това означава, че когато възникне въпрос или ситуация, в която имат нужда от помощ, клиентите получават навременна и професионална подкрепа. 

И най-хубавото? Усещането за лекота присъства от първия ден. Новите партньори също го потвърждават: 94% са много доволни от onboarding процеса – от сключването на договора, през запознаването с платформите до първа поръчка и използването на услугата. Това създава уверен старт и изгражда доверие още в самото начало на партньорството. 

Служителите също усещат разликата 

Когато работодателите избират доставчик на социални придобивки, те го правят не само заради административното удобство, но и заради преживяването на хората, които работят в компанията. 

Данните от проучването ясно потвърждават това. 95% от работодателите споделят, че техните служители са доволни от използването на практичните електронни ваучери за храна на Pluxee. Това е силен индикатор, защото именно служителите използват услугите на Pluxee. Когато те са удовлетворени, това се отразява директно върху организацията - както върху мотивацията и продуктивността, така и върху цялостното удовлетворение. 

Особено високо е оценено разнообразието и обхватът на търговската мрежа, което получава около 90% удовлетвореност. Мобилното приложение и уеб порталът също впечатляват със своята удобна навигация и функционалност – 92% от служителите ги определят като лесни и практични за използване. Сигурността при плащане е друг категоричен плюс, оценен с 97% удовлетвореност. 

Тези резултати показват силно и стабилно потребителско преживяване. 

Иновации, социална ангажираност и стойност 

Резултатите очертават Pluxee като партньор, който не просто предлага услуга, а допринася за по-добрата работна среда и благосъстоянието на служителите. Над 90% от клиентите възприемат Pluxee като доверен партньор, а 86% оценяват иновативните решения, които компанията предлага. 

Освен това 81% от клиентите признават социалния принос на Pluxee към местните общности – фактор, който става все по-значим за компаниите, стремящи се към устойчиви практики и ангажираност към средата, в която живеем и работим. 

Това позиционира Pluxee не само като доставчик, но и като организация, която допринася за по-добро ежедневие на хората както в работата, така и извън нея. 

Избор, базиран на доверие и доказани резултати 

Данните от вътрешното проучване за 2025 г. ясно показват защо Pluxee е предпочитаният партньор за социални придобивки в България. Клиентите усещат лекота, професионализъм и предвидимост. Служителите – удобство, сигурност и реална добавена стойност. 

От първата поръчка до ежедневното използване Pluxee изгражда преживяване, което е създадено да бъде лесно, достъпно и устойчиво. 

И когато една услуга прави живота по-удобен както за служителите, така и на работодателите, тогава изборът е лесен.  

Други от От страната и света

Google map на древния свят разкри: римляните са построили "Тракия” за около 20 години, но и те не са имали “Хемус” (Графика)

150 години след Христа вече имало път, който пресича Стара планина от север на юг Римляните са построили древното съответствие на днешната магистрала “Тракия” за около 20 години - от властването на

Мъж, заплашил жена си с убийство с имейл, получи условна присъда

Присъда от една година затвор, чието изпълнение е отложено с изпитателен срок от 3 години, получи 43-годишен мъж, който заплашил бившата си жена с убийство

Българското гайдарство влезе в Списъка на нематериалното културно наследство на ЮНЕСКО

Българската гайда и гайдарското свирене вече са включени официално в Списъка на нематериалното културно наследство на Организацията на обединените нации за образование, наука и култура (ЮНЕСКО)

Атанас Зафиров даде старт на строителството на новия Факултет по ветеринарна медицина в Плевен

Вицепремиерът Атанас Зафиров, областният управител инж. Мартин Мачев и ректорът на Медицинския университет в Плевен проф. Добромир Димитров поставиха началото на изграждането на новия Факултет по

Задържаха двама мъже за кражба от апартамент в ж.к. "Гоце Делчев"

Софийска районна прокуратура привлече към наказателна отговорност двама мъже на 45 и на 50 години за извършена домова кражба. Събраните до момента доказателства сочат, че на 08.12.2025 г

>