Привличане на студенти чрез интернет започва Университетът по хранителни технологии в Пловдив. Така ръководството му ще комуникира с 12-класници, за да ги убеди да се запишат във вуза.
Един от вариантите е да се прави онлайн връзка в рамките на два часа между преподаватели и кандидат-студенти. В тези "срещи" участниците ще бъдат запознавани с най-актуалните образователни бакалавърски и магистърски програми, учебни продукти и специализирани курсове.
Вузът планира по-широко присъствие в социалните мрежи и в различни интернет платформи. Ректорът проф. Пламен Моллов наскоро обяви, че смята да създаде и специализиран Комуникационен борд по храните.
Това ще бъде интернет платформа, чрез която ще се дискутират различни въпроси и актуални теми с храненето. В нея ще коментират най-добрите специалисти в тази област. В програмата на проф. Моллов е залегнало виждането за модерна и "умна" комуникация с външния свят и студентите. Затова привлякъл в екипа си и доц. Атанаска Тенева, бивш зам.-министър на образованието. Сега тя е зам.-ректор и с нея вузът иска да развие връзката с бизнеса, дистанционното обучение и дигитализацията в учебния процес.
Междувременно УХТ започна набирането на студенти и в Испания. Представители на вуза заминаха за Мадрид за участие в кандидат-студентска борса. Тя е част от информационната кампания "Българското висше образование - достъпно, конкурентно и перспективно" и се организира от МОН. В нея ще бъдат представени и рекламирани най-големите български висши училища.
В Мадрид преподаватели от УХТ ще запознаят участниците с най-актуалните учебни продукти и специализирани курсове. Ще бъдат рекламирани и текущите и бъдещи образователни програми на вуза.
В периода от 7 до 9 февруари т.г. университетът ще прати свои представители и на кандидатстудентска кампания в кипърски град Ларнака.