35% си купиха абонамент за "24 часа", по 26% - за "168 часа" и "Български фермер"
35% от пазарувалите абонаменти през електронната платформа на "Медийна група България" през последната седмица са избрали "24 часа", показват данните от търговската ни система.
За "168 часа" (електронно или печатно издание) са се абонирали 26%, същото толкова - за "Български фермер". 13% са продадените абонаменти за "България днес".
Анкета в 24chasa.bg в началото на декември показа, че 44% от участниците са готови да се абонират за "24 часа", 18% искат абонамент за "Космос”, 6% за „168 часа”, 5% за „Идеален дом”.
4% са готови да се абонират за „Български фермер”, 5% за „Хоби фермер”, 3% за „Лекарите на които вярваме”, 3% за "Съвременник", 2% за "Всичко за семейството" и др.().
Медийна група България вече 28 години е най-големият издател на печатни медии в страната и една от водещите информационни онлайн групи. Нашата цел – да информираме честно!
Качествената и модерна журналистика е запазена марка на най-влиятелния всекидневник в страната - . Устойчивият модел и високи стандарти на марката „24 часа” превърнаха онлайн изданието www.24chasa.bg във новинарски сайт №1 в България.
Портфолиото включва още високотиражния таблоид .
Медийна група България е лидер и при агромедиите – е незаменим помощник в двора, вилата и домашната ферма.
Ние издаваме също и едни от най-популярните профилирани списаниия: .
е уникален пътеводител в стила на живот, икономиката и политиката.