Община Пловдив регистрира "Флоропополис" като търговска марка, брани си фестивала
Не се планира да носи приходи от стопанска дейност
Община Пловдив се готви да регистрира като търговска марка названието "Флоропополис", както се казваше фестивалът на буквите и цветята, проведен за първи път около 24 май т. г. "Не искаме някой да ползва това наименование, което е заигравка със старото име на Пловдив - Филипополис. Затова ще го патентоваме, идеята е наша, събитието беше изключително успешно и ще го продължим", обясни за "24 часа" зам.-кметът по екология Иван Стоянов.
Предложението за регистрацията на търговската марка ще се обсъжда в Общинския съвет на заседанието в четвъртък. В него се казва, че марката "няма да се използва с търговска цел, нито ще генерира приходи от стопанска дейност, а ще изпълнява функцията на средство за идентификация, утвърждаване на местната културна инициатива на общината и защита от злоупотреба".