Само за месец близо 10 000 деца преминаха обучения по пътна безопасност в националната кампания „Пресичам безопасно с TEDI”

07.11.2024 12:30

Близо 10 000 ученици от първи до трети клас преминаха обучения за основните правила за пътна безопасност с националната кампания „Пресичам безопасно с TEDI“. Финалът на кампанията, която стартира в началото на октомври,  беше с открит урок в столичното 119 СУ „Акад. Михаил Арнаудов“. В него първокласници придобиха ценни знания от представители на Главна дирекция „Национална полиция“. Техен верен спътник в уроците бе и мечето TEDI.

В инициативата до момента са се включили 65 училища от 22 населени места от цялата страна. Кампанията има за цел да запознае децата на България с правилата за движение по пътищата, а нейни организатори за пета поредна година са Тимбарк България, съвместно с Министерство на образованието и Министерство на вътрешните работи.

Ежегодно инициативата се случва в хибриден формат, като практическите обучения от представители на Главна дирекция „Национална полиция“ се провеждат в шестте най-големи български града – София, Варна, Пловдив, Бургас, Стара Загора и Русе.

Освен откритите уроци, организаторите са създали и иновативен мултимедиен урок - https://presicham-s.tedi.bg/, който да бъде използван безплатно от всички български училища. Така децата влизат в ролята на пешеходци, водачи и пътници, за да научат какво е правилното поведение при пресичане на улици, при пътуване в автомобил или управление на велосипеди и тротинетки. Подготвени са и онлайн тестове, с които учениците да затвърдят знанията си за своята безопасност на пътя.

“Като родител, аз самата оценявам колко е важно достатъчно рано да научим децата си на основните правила за пътна безопасност. Затова се гордея, че в Тимбарк България здравето и безопасността на децата на България е ангажимент не само на всеки отделен служител, но на цялата компания. Пет поредни години, организираме кампанията „Пресичам безопасно с TEDI“, като целим на достъпен за децата език, по забавен и интерактивен начин да помогнем за формирането на правилно и безопасно поведение на децата на и около пътното платно. Щастливи сме, че кампанията набира все по-голяма популярност и одобрение от деца, родители и учители, защото вярваме, че така инвестираме в изграждането на съзнателни бъдещи поколения, които ще пазят не само своя, но и чуждия живот на пътя“, сподели Лора Величкова, бранд мениджър на TEDI в Тимбарк България.

Други от От страната и света

Димитър Попов сглоби кабинет в "12 без 1 мин." по Коледа преди 25 г. (Снимки)

Юристът Димитър Попов (26 юни 1927 г. - 5 декември 2015 г.) е първият български премиер некомунист след 1946 г. Роден е на 26 юни 1927 г. в Кула. Произхожда от стар род

Росен Желязков отговаря на вота: Не давам оставка, защото икономиката расте - БВП нагоре с 3,2%, пети сме в ЕС (Обзор)

Борисов поиска закриване на комисията "Сорос", създадена по настояване на ДПС Правителството няма да подава оставка, защото се справя добре и под негово управление икономиката расте бързо и се справя

София взема заеми за трамваи, тротоари и пътища (Обзор)

Ремонтират булевардите “Христо Ботев”, “Дж. Баучер” и “М. Луиза” Терзиев: Децата, транспортът и кварталите са топприоритетите в бюджета на София за 2026 г

Тръмп се отказва от Европа като основен съюзник, САЩ вече няма да са лидер на света

Администрацията на президента Доналд Тръмп представи нова стратегия за национална сигурност, която описва европейските съюзници като отслабени и цели да възстанови доминацията на САЩ в западното

Завещание на седмицата: Протест, по-протест, най-протест. Или манията да се броим

Колко българи излизаха по булевардите през годините - вижте още в завещанието на

>