Вярно ли е, че темата за 3 март липсва от учебник за 2 клас?

27.02.2024 10:40
СНИМКА: Pixabay

Вярно ли е, че темата за 3 март липсва от учебник за 2. клас? Въпросът се завъртя в публичното пространство в навечерието на националния празник.

„Той  беше повдигнат от видео в TikTok, в което жена разлиства учебник по „Околен свят". Тя показва урок 27 и обяснява, че в него не пише нищо за 3 март, а са изброени всички други национални празници на страната. Това обясни Кристиян Юлзари пред NOVA.

„Ако жената си беше направила труда да провери в предишния урок 26, щеше да види, че той е посветен на герба, на националните символи и на 3 март, който е описан като един от най-важните национални празници за страната ни", подчерта Юлзари.

По думите му тази невярна информация била подета от множество сайтове, което предизвикало лавинообразна реакция на възмущение в социалните мрежи.

Други от Просветни

БАН със специална декларация за адекватно финансиране през 2026 г.

Липсата на средства демотивира,  не може да привличаме млади кадри, категорични са учените  "Трайното недофинансиране на БАН обаче води до неконкурентни възнаграждения

Красимир Вълчев: Много е важно да има повече модерни бази за практическо обучение

Много е важно да има повече модерни бази за практическо обучение, за да привличаме повече ученици в професионалното образование. Това каза министърът на образованието и науката Красимир Вълчев на

Красимир Вълчев за студентските такси: Работим по промени в Закона за висшето образование

Работим по промени в Закона за висшето образование (ЗВО), но те не са готови. Държавните висши училища сами определят таксите за студентите в платено обучение в съответствие с регулацията на ЗВО

С нови над 1 млн. лв. дарения от бизнеса INSAIT започва прием за EXPLORER

Наред с компании като Amazon, SiteGround и ManGroup за първа година с финансиране за програмата се включва и Google Институтът за компютърни науки, изкуствен интелект и технологии (INSAIT) към

Красимир Вълчев: Учебните програми са прекалено амбициозни

Факт е, че учебните програми са прекалено амбициозни, трябва да направим така, че учениците да учат с разбиране, каза в Якоруда министърът на образованието и науката Красимир Вълчев

>