Защо "24 часа"?
Този въпрос се носи из българската публичност 32 години вече
Защо 32 години е Вестникът и Сайтът. Независимо от смяната на поколения, технологии, чипове и моди.
Защо нови читатели го преоткриват всяка година, а други са му верни 7-а петилетка? За това попитахме тях - онлайн и офлайн, партньори, които въпреки разнообразието от медии и всекидневно възникващи платформи, избират и препоръчват “24 часа” като рекламен носител.
Нашето обяснение е просто - в един момент всеки човек узрява и е принуден да взема важни житейски решения - да има деца, да избира къде и как ще живее, какво ще прави с живота си.
И тогава има нужда от достоверен източник на информация и започва да чете “24 часа”. До този момент може и тикток. Но за важните неща ти трябва нещо, на което можеш просто да се довериш. Хората са мегаизморени непрекъснато да преценяват дали това, което им се поднася, е истина, или не.
Това се отнася и до не толкова съдбовните неща, а и за чистото забавление.
Наш читател наскоро сподели, че въпреки че бил служебен абонат на “24 часа” за принт изданието и имал компютър и вкъщи, всяка събота отивал и си купува печатното издание от улицата и това било кулминацията на уикенда. Да се забавлява с четива, судоку и каквото има, пиейки второ и трето кафе в почивния ден. Защото, дори и това да избираш подходящо забавление, макар да няма никакво съдбовно значение, се оказва важно.
Фактът, че някой ти е подбрал четива, които няма да са обида за личното ти ниво, а с които просто ще се забавляваш, без да се налага да правиш някакви избори, е съществена част от магията на “24 часа” вече 32 години.