Lidl е най-силният бранд сред търговските вериги в България

08.11.2021 09:52

Брандът заема 4-то място в ТОП20 на най-силните марки на българския пазар на световната организация Superbrands

 Lidl е най-силният бранд сред търговските вериги в България. Освен лидер в своя сектор, брандът заема и престижното 4-то място в класацията ТОП20 на най-силните марки на българския пазар.

Това показват резултатите от независимо онлайн проучване на Superbrands и GfK, проведено сред 2660 потребители в периода април – май 2021 г. То се провежда за осми пореден път у нас, като поводът е новото осмо издание на Superbrands Bulgaria 2021/2022, което предстои да бъде представено в началото на следващата година. Традиционно глобалната организация Superbrands отличава с международната награда за успешен брандинг водещи потребителски и бизнес марки на българския пазар.

 Изключително сме щастливи от това признание. За нас то е доказателство, че през всички тези, вече повече от 10 години успяхме да превърнем Lidl в синоним на отлично качество. Спечелихме доверието на потребителите и се утвърдихме като бранд, който хората предпочитат и избират ежедневно. Ще продължаваме да оправдаваме това доверие всеки ден и да работим усилено Lidl да бъде все така категоричният и любим избор на хората“, коментира Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на Лидл България.

 Според дефиницията и критериите на световната организация Superbrands, Superbrand е марка, която е изградила отлична репутация в своя сектор и предлага значителни материални и емоционални предимства пред своите конкуренти. Superbrand трябва да демонстрира три ключови неща. На първо място е качеството на предлаганите от бранда продукти или услуги. Следва го надеждността и доколко брандът се ползва с доверието на потребителите и поддържа висок стандарт на своите продукти/услуги. Накрая идва и различието и разпознаваемостта – доколко добре позната е марката в своя сектор, разграничава ли се от конкурентите си и притежава ли индивиуалност и ценности, които я правят уникална за пазара.

Независимото проучване следва методика на подбор и оценяване на брандовете, която е универсална за всички 80 страни, в които Superbrands се провежда. Селективният процес се осъществява на два етапа: чрез конфиденциално гласуване на членовете на независимото експертно жури – Борда на Superbrands Bulgaria, и чрез национално гласуване на потребителите в интернет, където партньор е водещият Институт за пазарни проучвания GfK Bulgaria. Това дава възможност експертното мнение да се разглежда успоредно с мнението на потребителите.

Други от От страната и света

Димитър Николов: Бъдете смели - вдигнете поглед към хоризонта. Вярвам в хората на Бургас и всеки е важен!

Честит празник, Бургас! Никулден е празник на закрилата, на надеждата и на благодарността към Свети Николай Чудотворец и към всички, които със своя труд

Никулден е! Вижте кои празнуват

Днес честваме свети Николай Чудотворец и празнуваме Никулден. Св. Николай е един от най-почитаните християнски светци. Той е покровител на моретата, езерата и реките, на моряците и рибарите

Само в "24 часа" на 6 декември: Капанът lover boy - "обича" като във филм, за да те продава - съботен очерк

Само в "24 часа" на 6 декември четете: Учени прочетоха по мозъка: юношеството продължава до 32 г. Майката на Никола Цолов щяла да го роди на сцената, от малък бързал Рачков почетен гражданин след

Димитър Попов сглоби кабинет в "12 без 1 мин." по Коледа преди 25 г. (Снимки)

Юристът Димитър Попов (26 юни 1927 г. - 5 декември 2015 г.) е първият български премиер некомунист след 1946 г. Роден е на 26 юни 1927 г. в Кула. Произхожда от стар род

Росен Желязков отговаря на вота: Не давам оставка, защото икономиката расте - БВП нагоре с 3,2%, пети сме в ЕС (Обзор)

Борисов поиска закриване на комисията "Сорос", създадена по настояване на ДПС Правителството няма да подава оставка, защото се справя добре и под негово управление икономиката расте бързо и се справя

>