IAB България ще представи резултатите от проучването за обема на дигиталната реклама у нас AdEx 2019

15.05.2020 17:39

На 9-ти юли 2020 г. IAB България ще представи резултатите от проучването за обема на дигиталната реклама в България AdEx 2019. Данните за българския пазар, ще бъдат представени и в контекста на основните тенденции в Европа, обема на инвестициите по индустрии, както и класацията на 100-те най-големи рекламодатели в дигитална среда в България. Събитието ще се проведе онлайн през платформата ZOOM, а достъпът до него ще бъде свободен.

Регистрирай се за уебинара:

„Организирането на AdEx в условията на COVID-19 беше изключително предизвикателство и искам да благодря на всички участници, които намериха време да подадат данните си, както и на колегите от IAB и от ИПСОС, с които работихме по проекта. Много ценим и подкрепата на БАКА, които за втора година призоваха членовете си да участват“, каза Чавдар Димов, мениджър пазарни проучвания в Икономедиа и ръководител на комисията за проучвания на IAB България. „Тази година за първи път успяхме с колеги експерти от комисията за проучвания да естимираме сами данните за Facebook, YouTube и Google search. Щастлив съм, че от IAB Europe оцениха и подкрепиха работата ни“, допълни той.

AdEx е единственото проучване което показва какъв е обема на инвестициите на рекламодателите в дигиталната среда у нас. То се провежда всяка година от 2010 г. насам, като за целта IAB Бъгария кани за участие издатели и рекламни агенции. Партньор на проучването и тази година е ИПСОС България – една от най-големите агенции за маркетингови изследвания в глобален мащаб. Българската вълна на проучването се включва и в AdEx Benchmark Survey на IAB Europe, с която организацията представя общата картина на европейския пазар на дигитална реклама.

AdEx представя нетния пазар в основни категории на интернет рекламата – дисплейна, търсене, обяви и справочници, нейтив и PR и др. Отделно изведени са и ключови типове като видео рекламата и социални мрежи. Има оценка на местните инвестиции във Facebook, YouTube и Google search. Важна част от AdEx проучването е и класацията на Топ 100 рекламодателите в интернет, както и класацията по индустрии.

Други от От страната и света

Европейските борси завършиха първата сесия за седмицата низходящо

Основните европейски борси приключиха първия търговски ден за седмицата със спадове на индексите, предаде Си Ен Би Си. Във Франкфурт DAX се понижи с 4,43 пункта или 0,02 на сто до 24 283,97 пункта

След тежък инцидент в Пловдив Никол е 41 кг, бори се за живота си

Момичето се е готвило за държавен изпит, когато й прилошава и полита от прозореца Едва 41 кг тежи младата Никол Иванова, която претърпя преди време тежък инцидент в Пловдив и не може да се възстанови

Борисов отново призова хората си в ОИК-Варна да не подкрепят евентуално сваляне на Благомир Коцев от кметския пост

Лидерът на ГЕРБ Бойко Борисов настоява и отново призовава представителите на партията в Общинска избирателна комисия- Варна да не вземат участие във всякакви евентуални опити за прекратяването на

КЗП не отчита рязко поскъпване на стоките

Към момента няма необичайни процеси на пазара - това заяви пред БНТ изпълняващият длъжността председател на Комисията за защита на потребителите Александър Колячев в отговор на въпрос наблюдава ли се

Ето кога няма да можем да плащаме с карти в офисите на НАП

В периода от 30 декември 2025 г. до 05 януари 2026 г. в НАП ще се извършват дейности по годишно приключване и архивиране на данни за 2025 г. и конфигуриране на информационните системи за работа през

>