"Енерго-Про" регистрира 17% ръст на безкасовите плащания

22.04.2020 18:13
“Енерго-Про” съветва клиентите си да ползват онлайн услугите на компанията и да не посещават, ако не е наложително, центровете за обслужване на клиентите.

Със 17% са се увеличили плащанията на сметките за ток онлайн или по банков път за последните пет седмици в сравнение със същия период на миналата година, съобщават от "Енерго-Про".  Ръст има и при услугите, реализирани чрез телефонния център на компанията. Само за месец март 2020 г. обслужените през този канал клиенти са с 18% повече.

Промяна на потребителските навици в условията на извънредно положение отчита "Енерго-Про". Много клиенти предпочитат да си останат вкъщи и да използват дигиталните канали за връзка с дружеството.

Поставяйки като първостепенен приоритет здравето и безопасността на своите клиенти и служители, компанията отправи многократен апел за ограничаване на посещенията в клиентските центрове до неотложните, като призова за ползване на онлайн каналите за заплащане на сметките за електрическа енергия и заявяване на услуги. Резултатът е намаление с близо 40% на посещенията в центровете за обслужване и ръст от над 5% при заявяването на услуги онлайн.

С цел избягване на събирането на много хора на едно място, което често се случва във Варна, дружеството приканва клиентите, при необходимост от посещение на Център за обслужване, да използват и този, намиращ се на партера на кула Г във Варна Тауърс, бул. "Владислав Варненчик" 258. Центърът предоставя удобството на клиентите да паркират безплатно до 2 часа на ниво -1 в административната сграда. Остават на разположение и центровете за обслужване на клиенти във Варна на ул. "Оборище"" 13А и ул. "Девня" 2.

Поради трудната икономическа ситуация, в подкрепа на потребителите на електроенергия с финансови затруднения, за периода на извънредното положение компанията е уважила молбите за разсрочено погасяване на задължения на кандидатствалите битови и стопански клиенти, които отговарят на критериите за разсрочване.

"Енерго-Про" напомня на всички свои клиенти важността от отговорно поведение в условията на криза. С цел гарантиране на стабилността на електроенергийната система компанията призовава за редовно заплащане на месечните задължения, като предвижда максимално облекчителни споразумения за разсрочване на плащанията за финансово най-затруднените.

Други от От страната и света

Радев връчва мандати през януари - да не развалят сега на хората празниците (Обзор)

Иска партиите да гарантират честни избори чрез 100% машинен вот, но засичане с ръчно броене Рулетката с мандатите ще се завърти след Нова година. Това обяви президентът Румен Радев в последния ден на

Спират шести блок на АЕЦ „Козлодуй” на 22 декември

Планира се на 22 декември шести блок на АЕЦ „Козлодуй" да бъде спрян заради повреда на защитно мембранно устройство на сепаратор паропрегревател на турбината

bTV: Цънцарова и Йочев не са уволнени

bTV води диалог с Мария Цънцарова и обсъжда възможности за развитие на програмното съдържание с нейно активно участие през новата година, което е стандартна практика

24-годишната Мария е починала внезапно в Благоевград от белодробна емболия

Внезапно починалото 24-годишно момиче в Благоевград снощи никога не е пушило и употребявало алкохол, каза пред "24 часа" лелята Зорница Трушева. Жената е категорична

Депутатите почиват месец, звънецът ще бие 14 дни след Нова година (Обзор)

Проф. Андрей Чорбанов напусна ИТН Почти месец ваканция ще имат депутатите, след като приеха набързо удължителния бюджет преди три дни и така избегнаха риска от извънредни заседания по Коледа

>