Сара Джесика Паркър в клетка за птици на Мет Гала

08.05.2024 01:00
Зендая с един от двата тоалета, с които позира пред обективите. СНИМКА: РОЙТЕРС
Сара Джесика Паркър СНИМКА: РОЙТЕРС
Дженифър Лопес СНИМКА: РОЙТЕРС
Никол Кидман СНИМКА: РОЙТЕРС

“Градината на времето” бе дрескодът на тазгодишното събитие на музея “Метрополитън”

Сара Джесика Паркър се появи с изумителна рокля на червения килим на Мет Гала в музея на изкуствата “Метрополитън” в Ню Йорк. Тоалетът, дело на Ричард Куин, бе с метална рамка, имитираща клетка за птици, отгоре покрита с ръчно пришита дантела. Върху изящните ѝ обувки бяха добавени дълги прозрачни чорапи, отново с ръчна бродерия, така че да приличат на ботуши.

Целта на тазгодишната изложба на “Метрополитън” - “Спящи красавици: Събуждане на модата”, е да проследи как технологиите могат да вдъхнат нов живот на дрехи, които са твърде стари и крехки, за да бъдат носени отново. А дрескодът на събитието бе “Градината на времето”, като мотото е вдъхновено от разказа на Дж. Г. Балард за граф, който, за да предотврати яростна тълпа, приближаваща замъка му, отрязва по роза от градината си. Така той успява да забави времето, докато в градината му вече не остават никакви цветя. Всеки от присъстващите бе интерпретирал темата по свой начин и тазгодишното събитие показа наистина прекрасни тоалети в доста различни стилове, голяма част от тях с дълги шлейфове. Събраните средства отиват за модния департамент на музея.

Дженифър Лопес бе ослепителна с прозрачна дълга рокля, която не скриваше почти нищо от тялото ѝ, изцяло на показ бе дори дупето ѝ. Никол Кидман се появи с копие на емблематична рокля от пролетната колекция за 1951 г. на “Баленсиага”. За тоалета, в който са включени елементи от облеклото на фламенко танцьорките, са отишли 800 часа ръчен труд само за бродериите, 150 метра копринена органза и са използвани 3000 пера.

Зендая също привлече огромно внимание, появявайки се с две различни рокли, защото тази година тя бе един от домакините на партито. Първият тоалет бе в морскосиньо, дело на Джон Галиано за Maison Margiela. Втората визия бе винтидж и в черно. Моделът е отново на Джон Галиано, но за Givenchy от 1996-а, годината, в която е родена самата Зендая.

Други от Възход и падение

Три безмилостни часа в Народния театър с почти античната трагедия на банкери, замогнали се с измама

Черни костюми, 60 черни стола и само една рокля на Духовникова в цвят сьомга в разтърсващия спектакъл "Глембаеви" “Разтърсващо” е най-точното определение за представлението “Глембаеви”

Близо 100 хиляди копия от книгата на Саркози се продадоха за по-малко от седмица

Близо 100 000 екземпляра бяха продадени за по-малко от седмица от книгата на бившия френски президент Никола Саркози, в която той разказва за трите си седмици в затвора след присъдата му по процеса

Въведоха посмъртно Дона Съмър в Залата на славата на авторите на песни

Кралицата на диското Дона Съмър, носителка на пет награди „Грами“, беше въведена посмъртно в Залата на славата на авторите на песни, предаде Асошиейтед прес, цитирана от БТА

Кой е колегата с торба на главата до Вергов? Който познае, отива на театър

Мистериозен колега с торба на главата седи до актьора Юлиан Вергов. Кой е той обаче гадаят последователите в социалните мрежи, след като Вергов пусна снимка на двамата

Джеймс Камерън влезе в клуба на режисьорите милиардери

Носителят на "Оскар" Джеймс Камерън вече е в елитната компания на режисьорите милиардери в Холивуд, съобщи "Варайъти", позовавайки се на публикация в сп. "Форбс"

>