"Кис" продаде каталога, марката и авторските си права за над 300 млн. долара

05.04.2024 11:23
"Кис" са една от най-великите групи в историята. СНИМКА: Туитър/KISS

Краят още не е дошъл за "Кис" - хард рок групата е продала каталога, търговската марка и интелектуалната си собственост на шведската компания "Попхаус Ентъртейнмънт Груп" (Pophouse Entertainment Group), предаде Асошиейтед прес. 

Сделката се оценява на над 300 милиона долара.

В началото на декември "Кис" изнесоха последния концерт от прощалното си турне. Групата не за първи път си партнира с "Попхаус Ентъртейнмънт Груп", чийто съосновател е Бьорн Улвеус от АББА. 

Когато излязоха на сцената за последното си шоу в прочутата зала "Медисън скуеър гардън" в Ню Йорк, в края на концерта сегашните членове на "Кис" - основателите Пол Стенли и Джийн Симънс, китаристът Томи Тайър и барабанистът Ерик Сингър, представиха дигитализирани аватари на самите себе си. 

Авангардната технология е създадена от компанията за специални ефекти "Индъстриъл лайт енд меджик" (Industrial Light & Magic) на Джордж Лукас в партньорство с "Попхаус Ентъртейнмънт Груп".

Двете компании наскоро обединиха усилията си за шоуто "ABBA Voyage" в Лондон, което даде възможност на почитателите да присъстват на цял концерт на шведската супергрупа в разцвета й, изнесен от собствените цифрови аватари на членовете й. 

Начините, по които ще бъдат използвани аватарите на "Кис", все още не са обявени, но главният изпълнителен директор на "Попхаус Ентъртейнмънт Груп" Пер Сундин казва, че феновете могат да очакват в бъдеще биографичен филм, документален филм и преживяване с групата. 

През втората половина на 2027 г. в Северна Америка е планирано да стартира шоу с аватари, което обаче няма да прилича на "ABBA Voyage", допълва Сундин. Той казва още, че покупката цели да представи "Кис" на новите поколения, което според него отличава "Попхаус Ентъртейнмънт Груп" от други компании, придобили музикални каталози. 

"Звукозаписните компании, трите големи, които са останали, вършат фантастична работа, но имат толкова много каталози и не могат да се съсредоточат върху всичко", споделя Сундин. 

"Не харесвам думата придобиване", каза на свой ред вокалът и басист Джийн Симънс, отбелязвайки, че групата никога не би продала каталога си на компания, която не цени. Според него точната дума е "сътрудничество".

"Кис" са втората инвестиция на "Попхаус Ентъртейнмънт Груп", след като през януари в сътрудничество с компанията влезе американската певица и авторка на песни Синди Лопър, предаде БТА.

Други от Възход и падение

Накъде с децата през уикенда (20-21 декември)

Ето няколко предложения къде да заведете децата този уикенд. 20 декември, 11 ч, Младежки театър "Феята Ванилия" Ванилия е сладкарска фея, която може да прави всичко друго, но не и да готви

Брад Пит поведе в делото срещу Анджелина Джоли

Брад Пит постигна голяма победа в съдебна битка срещу бившата си съпруга Анджелина Джоли за собствеността над общата им френска винарна Château Miravel, съобщи PageSix

Актьорът Георги Мамалев има второ внуче

Актьорът Георги Мамалев се радва на второ внуче. То се е родило още през октомври, но едва сега Мамалев разкри за него при гостуването си на Тончо Токмакчиев в БНТ

Принц Хари и Меган искат 100 000 долара за вечеря

Искате ли вечеря с принц Хари и Меган? Ваша е за 100 000 долара, пише британският "Дейли мейл". Твърди се, че билетите за вечеря със семейството струват около 100 000 долара (75 000 британски лири)

Кристин Кабот, уволнена след афера на концерт на Coldplay: Превърнах се в меме

Шефката на отдел „Човешки ресурси" Кристин Кабот, която беше заснета на голям екран по време на концерт на Coldplay да прегръща шефа си, описа как „тормозът никога не е спирал" след този момент

>