Несебър започва мощна реклама за привличане на повече туристи

12.12.2023 14:30 Димчо Райков
Заради запазените старини градът е под егидата на ЮНЕСКО.

Целта е да бъдат трайно обхванати пазари като Великобритания, Полша, Чехия, Дания и Нидерландия

Несебър започва широкомащабна кампания за рекламирането си пред най-важните пазари в Европа за привличане на още туристи.

Промотирането на единствения град в България под закрилата на ЮНЕСКО ще върви по линия на 5 проекта с европейско финансиране, в два от които морската община е водеща.

Освен в чужбина кампания ще се води и в България. Независимо че е много разпознаваем сред родните летовници, идеята е броят им да се увеличи.

Община Несебър кандидатства като бенефициент и  партньор по процедура "Програма за финансиране на маркетингови дейности на туристически услуги в черноморските общини в България", отворена от Министерството на туризма. Основната цел на процедурата е рекламирането на  туристическите услуги в Черноморското крайбрежие, което да доведе до

повишаване на туристическата заетост в региона

Морската община е водеща организация в два от проектите. Единият е "Промотиране на черноморска дестинация Бургас и Несебър на туристически пазари", който се реализира съвместно с общините Бургас и Царево, концесионера на бургаското летище "Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт" АД и туроператора "Балкан Холидейз Сървисис".

"Прекрасният Несебър – вашето място за почивка сред древни забележителности" е другият проект, който се изпълнява в пакет с оператора на бургаската аерогара и туроператора "Корендон Интернешънъл Травъл".

В рамките на същата процедура община Несебър  участва като партньор.

Целта на няколко от проектните предложения е да бъдат обхванати основните туристически пазари - Великобритания, Полша, Чехия, Дания и Нидерландия, които осигуряват посетители на  града и общината  и като цяло на област Бургас.

В рекламната си стратегия Несебър ще включи всичко, което е негова запазена марка, свързано с природни дадености и културно-историческо наследство в комбинация с инфраструктура и предлагани услуги.

По проектните предложения, по които общината е бенефициент, се предвижда изпълнение на маркетингови планове на партниращите туроператори.

За целта щ е се използват комбинирани инструменти за реклама, които бързо и ефективно да достигнат до потенциалните клиенти, повишавайки разпознаваемостта на регион Несебър на целевите пазари Дания и Нидерландия.

Регионът не е непознат за двете държави, но стремежът на морските управници е броят на техните туристи да се увеличи още.

"Предвиждат се и комуникационни кампании

за популяризиране на  нашата дестинация и на вътрешния  пазар. В рамките на проектите предстои масирана кампания за популяризация на Несебър, в която ще бъдат използвани различни рекламни инструменти.

Участията на общината в проектните предложения е възможност за получаване на безвъзмездно финансиране за рекламна дейност и начин за  развитие на туристическа дестинация Южно Черноморие и община Несебър. Това

ще помогне за удължаване на активния сезон

и уплътняване на заетостта на базата и за повишаване на интереса на българските и чуждестранните туристи", коментират от общината.

С отваряне на "Програмата за финансиране на маркетингови дейности на туристически услуги в черноморските общини в България" Министерството на туризма е предприело стъпки да върне доверието за съвместна работа между доставчиците на туристически услуги и местните власти, коментират експерти в бранша.

Община Несебър, на чиято територия се намира най-големият ни черноморски курорт Слънчев бряг, посреща най-много туристи през лятото по Южното Черноморие, а в някои месеци изпреварва и Варна.

Идеята е освен пиковите юли и август базата да се пълни и в периферията на сезона, което засега е голям проблем пред българския морски туризъм.

Имаме всички дадености да го направим и с по-мащабна реклама това може се случи, казаха от кметството.

Други от От страната и света

След 30 г. първо бебе изплака в италианско село - Лара е новият талисман на Паляра дей Марси

Италия е сред най-засегнатите държави в Европа по спад в раждаемостта В Италия, където статистиката за раждаемостта звучи от година на година по-депресиращо

Почина уважаваният д-р Цанко Мичев, изродил хиляди деца във Варна

На 84 години почина д-р Цанко Мичев – дългогодишен акушер-гинеколог и изтъкнат лекар от Варна. Новината бе съобщена от близките му. В дългогодишната си практика той е изродил хиляди деца в района

Главният касиер на БНБ със съвети как да разпознаем фалшивото евро

С какви евробанкноти ще се разплащаме и как да ги разпознаваме? Ценни съвети за работата с новата валута от Нова година даде главният касиер на БНБ Стефан Цветков. "Смарагдовозелено

"Мирър": Ванга предсказва Трета световна война и идване на извънземни през 2026 г.

Баба Ванга отново бе замесена в евентуални пророчества за идната година от британските медии. Според "Мирър" пророчицата твърдяла, че през 2026-а се задава Трета световна война и идване на извънземни

Стоянка и Живка са коледните бебета в пазарджишката болница

Две коледни бебета се родиха в Акушеро-гинекологично отделение на МБАЛ – Пазарджик. И двете новородени са момиченца, а двете майки – от Пловдив и Велинград – се казват Елена

>