Георги Богданов: Канализация във всяко село и пари за пътна инфраструктура в район "Нови Искър"

28.09.2023 09:45

Ще запазим човешкия облик на района ни с ниското строителство и добри пространства за отдих и туризъм, казва кандидатът за районен кмет от ПП-ДБ и "Спаси София"

Георги Богданов е завършил “Публична администрация” в УНСС, има богат опит в транспортния сектор - надзор на безопасността в EASY & QUICK TRANS LTD, САЩ. Има и сертификат за пилот от школата в Илинойс.

Част е от екипа на асоциация “Дете и пространство”, където реализира различни проекти, граждански ангажиран е и с други каузи. Участвал е в младежки доброволчески лагери в София за подобряване на благосъстоянието на обществени сгради и паркови пространства. Доброволец е в Центъра за местно развитие - Бухово, София. Инициатор и доброволец в множество кампании по почистване и извозване на отпадъци в столицата.

Амбициран е да работи за изграждането на бърз и удобен достъп на гражданите на “Нови Искър” до центъра на София от надлез “Надежда” до околовръстния път и

връзка на северната тангента със село Кубратово

Ще фокусира усилията си върху пътната инфраструктура и канализацията на селата в района.

Сред целите му е подобряване на работата на районната администрация.

“Мечтая страната ми да бъде просперираща и модерна, отворена към проблемите на хората на местно ниво. Диалогичен съм и винаги търся решения, изгодни за всички. Имам дъщеричка почти на 1 г., която няма никаква представа, че е моят най-силен мотиватор да работя в полза на обществото”, казва 32-годишният Богданов.

- Г-н Богданов, кое е мястото във вашия район, на което бихте поканили на среща приятели, близки или пък избирателите си, за да поговорите с тях?

- Обикновено каня приятели вкъщи. Бих поканил и избирателите си в моя дом, но са много. А извън шегата - видяхме се с избиратели пред пощата. Но предвид факта, че районът ни е разпръснат, има много подходящи места.

- Проучихте ли с какви средства ще разполагате? За увеличаване на кое перо в бюджета на района ще се борите?

- По всекидневните проблеми, които и аз имам като всеки друг гражданин, със сигурност мога да кажа, че има нужда от още пари. Но пари, които се харчат от добро управление. При всички случаи инвестициите, които трябва да се направят в район “Нови Искър”, са свързани с подобряването на пътната инфраструктура. Необходимо да се инвестира и в изграждането на канализация на всяко село.

- Има ли въпрос, по който хората от кварталите трябва да бъдат питани на референдум?

- Има много въпроси, които може да се подложат на районен референдум. Но не е само това начинъ, важно е районният кмет, неговата администрация и кметовете по селата да са близо до хората и да говорят с тях по въпросите, които ги касаят. Ако има колебания или различни гледни точки по дадена тема, то тогава е добре да има референдуми. Но този район е специфичен, защото се състои от много села, и по-скоро допитванията следва да са по отделните населени места.

- Повече нови сгради или повече зелени площи?

- В район “Нови Искър” има много зелени площи, но има и площи, които може да се застрояват. Като, разбира се, застрояването трябва да е разумно и съобразено с всички изисквания. Това е един от районите в София с най-голяма територия. В него има много земеделска земя, гори и обширни територии. Има и земи, които са пустеещи. Моят фокус по-скоро ще бъде да се облагородява районът ни, но да запази своя човешки облик с ниското строителство, добри пространства за отдих и туризъм.

- Най-амбициозното решение, чиято реализация може да гарантирате за 4-годишен мандат?

- Моят най-амбициозен план е свързан с канализацията на всяко населено място. Много ми се иска през тези 4 години да осигуря финансиране за поне 5 села от района. Това, което със сигурност ще направя, е да има поне две велоалеи, които да свързват район “Нови Искър” със София. Няма да се примиря и по отношение на основните ни пътни артерии, които в момента са изключително занемарени.

Районните кметове са най-близките и реално най-важните хора от властите в града, на които софиянци доверяват да управляват техния квартал и с които имат най-бързата обратна връзка.

Затова разказваме за всеки един район с неговите квартали и представяме и част от кандидатите за изборите на 29 октомври.

Къде са съсредоточени най-много млади хора, къде потенциалът за строителство е най-голям, колко още детски площадки искат жителите му - “портретът” на всеки един район според статистическите данни и през очите на един (кандидат) кмет. За една общност е важна новата пешеходна пътека, за друга - довеждащият транспорт от метрото, за трета - да запази старо дърво или да възроди любителски спортен турнир в близкия парк. Сигурни сме, че хората, които имат амбицията и потенциала да организират и управляват живота в даден район, знаят за какво мечтаят жителите му и как да го постигнат.

На самия праг на предизборната кампания даваме думата на кандидатите. Някои от тях са натрупали опит, други тепърва излизат на политическия терен, трети са били съпричастни с местното самоуправление, но още не са се доказали в него.

Но всички те искат да говорят на един език с избирателите си, а “24 часа” дава думата на представители на различни политически сили в проекта “София. Кварталът”.

Други от От страната и света

Деница Сачева: Твърдо сме решени да влезем в еврозоната с приет бюджет

Твърдо решени сме България да влезе в 2026 г. с приет бюджет - удължителен или този, който е редовен. Това заяви пред БНР Деница Сачева, заместник-председател на ПГ на ГЕРБ-СДС, като подчерта

Археолог писа на патриарха: Пратиха ми ГДБОП, копаел съм незаконно манастира на св. Теодосий

Археологът проф. д-р Хитко Вачев, който м.г. откри манастира на св. Теодосий Търновски край село Самоводене, търси съдействие от българския патриарх Даниил заради непрестанен натиск от

„Морска администрация" задържа със заповед танкера „Кайрос"

Танкерът „Кайрос" е задържан със заповед на директора на Изпълнителна агенция „Морска админисрация" в Бургас кап. Живко Петров. Това посочиха за БТА от пресслужбата на Министерството на транспорта и

Завърши производството на всички изтребители F-16 Block 70, поръчани от България

Lockheed Martin съобщи, че е завършила производството на всички изтребители F-16 Block 70, поръчани от България и Словакия. На 15 декември 2025 г. компанията обяви

23 шофьори са дали положителен тест за алкохол, 10 - за наркотични вещества

В рамките на изминалия ден са установени общо 23 водачи, качили се зад волана след употреба на алкохол – 15 от тях са шофирали след употреба на алкохол от 0,5 до 1,2 промила, а други 8 - с над 1

>