Китайската медийна група представи логото на тазгодишната си празнична новогодишна програма
Броени дни ни делят от Пролетния празник и настъпването на годината на Тигъра, и атмосферата им вече се усеща навсякъде в Китай.
На 15 януари Китайската медийна група (КМГ) представи главното лого на тазгодишната празнична новогодишна програма. То представлява тигър с надписи „2022“ и „Новогодишна програма на КМГ“. Негов автор е Чън Сянбо, заместник-председател на Асоциацията на художниците в провинция Гуандун, предава Радио Китай.
Новогодишната програма на КМГ за Пролетния празник е в процес на интензивна подготовка. Нейният лайтмотив ще бъде „радост и благоденствие“, пренасяйки зрителите в празничната атмосфера на „заедност и единство“.