90% от потребителите на „Софийска вода“ са доволни от услугите на дружеството

14.10.2021 15:05

През 2021 г. съществено мнозинство от жителите заявяват, че не са имали проблеми с водата, сочи социологическо изследване

Общата удовлетвореност от услугите на „Софийска вода“, част от Веолия, бележи ръст и достига 90% за изминалата година. С 6% се е увеличил делът на хората, заявили, че са „по-скоро доволни“ от ВиК оператора. „Тенденцията може да се определи като положителна в контекста на икономическата криза и в сравнение с мнението на потребителите за другите ютилити компании“. Данните и обобщението са от ежегодно маркетингово представително проучване на „Алфа Рисърч“ сред 1000 жители на столицата чрез количествено изследване, реализирано в периода 8-21 ноември, обхванати в различни възрастови, професионални и социални групи.

Данните очертават още няколко положителни тенденции. 76% от жителите на града пият чешмяна вода. Клиентите са доволни от непрекъсността на услугите (85%), налягането на водата (84%) и разнообразните канали за плащане на задължения (79%), обслужването на клиенти (69%). „Огромното мнозинство не са имали проблеми с водопреносните и канализационни услуги, а в случаите на такива налице е одобрение на клиентите от времето за реакция от отстраняване“, обобщават още от „Алфа рисърч“. 64% от респондентите не са имали проблеми с водата през 2021 г., което е 15% повече от миналата година.

Високо оценени са и новият сайт на Дружеството, и мобилното приложение, внедрени само преди няколко месеца, като делът на ползващите нараства почти двойно спрямо миналата година.

„Софийска вода“, част от Веолия, е най-високо оценената комунална услуга в София според друг вид маркетинг инструмент – NPS score, адаптиран за изследване на доставчици на обществени услуги.

Ежегодното прочуване на „Алфа рисърч“ помага на „Софийска вода“ да се ориентира по-добре в мненията, нуждите и причините за удовлетвореността/неудовлетвореността сред своите потребители и е част от много други поети ангажименти към тях в „Хартата на клиента“. Данните, макар и в табличен вид, служат за постигане на целта на „Софийска вода“, част от Веолия, а именно – услуги като по вода които са полезни за хората, обществото и живота в София!

Благодарим Ви за доверието.

Други от От страната и света

Орлин Колев: Ако всички в домовата книга откажат да са премиери, на власт остава правителството на Росен Желязков

В обществото е по-разбираемо ако има проблем и решение за него. Това всички потенциални служебни премиери от т.нар. домова книга да откажат да поемат тази отговорност, е хипотеза

Бележка на Епстийн: Нашият президент също споделя любовта ни към млади, сочни момичета

Джефри Епстийн твърди, че „нашият президент" обича „млади, сочни момичета" в смразяваща пощенска картичка от 2019 г., адресирана до серийния сексуален насилник над деца Лари Насар

Оставиха под домашен арест наркобоса Росен Стъкларя

Домашен арест, вместо задържане под стража, за Росен Кръстев - Стъкларя, постанови Апелативният съд във Велико Търново, съобщава БТА. Днес в съда беше даден ход на делото по обжалване на петте мерки

Георги Игнатов: Язовир „Николово" се управлява под постоянен експертен и държавен контрол

Във връзка с публично разпространени твърдения за „източване" на язовир „Николово" и внушения за бездействие от страна на Община Русе, Ви предлагаме становището на директора на дирекция „Обществен

Президентката на РСМ Силяновска обвини България, че отваря вратите за влиянието на „трети сили“

Нападки срещу България, че с условието за промяна на конституцията на Северна Македония отваря вратите за влиянието на „трети сили", отправи президентката на страната Гордана Силяновска-Давкова в

>