Австралийски медии: Глобалната конкурентоспособност на китайските марки се засилва
Репортаж на австралийския уебсайт DMARGE показва, че китайските марки вече водят световните потребителски тенденции, като например при спортните обувки. През 2021 г. китайските спортни обувки бързо набраха популярност в западните държави, а китайските модни дизайнери постепенно разширяват сътрудничеството си със спортните марки.
„Доклад за развитие на потребителските марки в Китай за 2020 г.“ показва, че през изминалата година над 80% от кошниците за пазаруване на китайските потребители са пълни с китайски марки. Други данни показват, че на миналогодишния шопинг празник „11 ноември“, продажбите на потребителски стоки надхвърлиха 100 милиона юана, от които 173 са китайски марки, което е близо 60% от всички. Това показва, че влиянието на китайските марки на потребителския пазар в страната се увеличава с всеки изминал ден.