Австралийски медии: Глобалната конкурентоспособност на китайските марки се засилва

27.07.2021 15:55

Репортаж на австралийския уебсайт DMARGE показва, че китайските марки вече водят световните потребителски тенденции, като например при спортните обувки. През 2021 г. китайските спортни обувки бързо набраха популярност в западните държави, а китайските модни дизайнери постепенно разширяват сътрудничеството си със спортните марки.

„Доклад за развитие на потребителските марки в Китай за 2020 г.“ показва, че през изминалата година над 80% от кошниците за пазаруване на китайските потребители са пълни с китайски марки. Други данни показват, че на миналогодишния шопинг празник „11 ноември“, продажбите на потребителски стоки надхвърлиха 100 милиона юана, от които 173 са китайски марки, което е близо 60% от всички. Това показва, че влиянието на китайските марки на потребителския пазар в страната се увеличава с всеки изминал ден.

Други от От страната и света

Ситуацията с фермерските блокади в Гърция е временно облекчена заради празниците

Протестиращите гръцки фермери обявиха, че прекратяват пътните блокади до петък, 26 декември 2025 г. включително, с цел да се улесни празничният трафик на пътуващите

Румен Радев: Нека празника да донесе здраве, топлина и надежда за по-добро бъдеще

Президентът Румен Радев честити Коледа на българите с пост във Фейсбук. "Честито Рождество Христово, скъпи сънародници! Нека големият християнски празник донесе здраве

Делян Пеевски: Честито Рождество!

Честито Рождество Христово! В дните на най-светлия християнски празник ви пожелавам здраве, благодат и вяра, това се казва в позиция на лидерът на ДПС-Ново начало Делян Пеевски

Персонален НОИ от "24 часа": Стажът, за да се пенсионирате по-рано като учителка, трябва да е 25 г. и 8 месеца в системата

"24 часа" и седмичникът за втората половина от живота "Клуб 100" имат кампания в помощ на читателите си - персонализиран консулт с помощта на експертите на Националния осигурителен институт

САЩ разрешиха на НИС да преговаря до 24 март догодина за продажба на руския си дял

САЩ дадоха на националната петролна компания на Сърбия НИС срок до 24 март догодина, за да "преговаря" за продажбата на дела на руския си собственик, съобщи сръбската държавна телевизия РТС

>