Балтова говори за промотирането ни в Китай със съоснователя на TRIP.COM GROUP

22.07.2021 16:30
Пред Джеймс Лян министър Балтова представи възможностите за туризъм в България - културен, зимен и морски туризъм, спа и уелнес, приключенски, голф, кулинарен и винен туризъм. Снимки министерство на туризма

Министърът на туризма Стела Балтова обсъди възможностите за дигитални маркетингови решения за промотиране на туристическа дестинация България на пазар Китай с Джеймс Лян, съосновател и председател на борда на директорите на TRIP.COM GROUP, който е на посещение у нас. Пред Джеймс Лян министър Балтова представи възможностите за туризъм в България - културен, зимен и морски туризъм, спа и уелнес, приключенски, голф, кулинарен и винен туризъм и др., и посочи, че България е популярна с богатството на своите артефакти и минерални извори.

„Популяризирането на това богатство е приоритет в нашата работа и ще се радваме, ако повече китайски туристи посетят България и се запознаят с нейните забележителности“, допълни тя. По думите ѝ древната ни история би представлявала интерес за туристите, които пристигат от Китай и именно върху такъв тип туристически продукти трябва да се постави акцент при планирането на бъдещите маркетингови активности.

От своя страна Джеймс Лян поясни, че в близките шест месеца китайските туристи отново ще започнат да планират своите ваканции. Той обърна внимание, че все повече граждани на Китай избират да организират сами своите екскурзии и да пътуват самостоятелно или в малки групи, затова е важно да бъдат представени различни възможности за пътувания, като се акцентира върху индивидуалните и в малки групи. Двамата се договориха да проучат различни възможности за сътрудничество и се съгласиха, че още отсега трябва да започне промотирането на дестинация България на китайския пазар.

Trip.com Group, преди това Ctrip.com International, основана през 1999 г., e една от най-известните туристически групи, чиито акции се предлагат в NASDAQ (2003). Компанията има над 400 милиона членове по целия свят и приблизително 33 400 служители. Trip.com Group е водещ доставчик на туристически услуги, състоящ се от големи марки като: Trip.com, Ctrip, Skyscanner и Qunar. Групата държи над 60% пазарен дял в Китай. На своите платформи Trip.com Group дава възможност на местни партньори и пътуващи по целия свят да правят информирани резервации за туристически продукти и услуги, чрез обединяване на изчерпателна информация и ресурси, свързани с пътуването, както и усъвършенствана платформа за транзакции, състояща се от мобилни приложения, интернет уебсайтове и денонощни центрове за обслужване на клиенти.

Други от От страната и света

Православен календар за 19 декември

Св. мчк Бонифаций. Св. Бонифаций, еп. Ферентийски. Св. Григорий, еп. Омиритски Бонифаций бил роб на богатата и знатна римлянка Аглаида. Двамата постоянно нарушавали заповедите Христови -

Само в "24 часа" на 19 декември: Внимание! Най-много инфаркти стават на Коледа

Само в "24 часа" на 19 декември четете: - Тревожна тенденция на Бъдни вечер и Нова година - случват се най-много сърдечни инциденти. Синдромът на празничното сърце се наблюдава

11-те божи заповеди на успешните и доволни професионалисти за 2026

Ще се чувствате по-щастливи, като прилагате всичките едновременно "Точният човек" е специален проект на "24 часа" за професионалния успех, растежа в кариерата, личностното развитие

Пеевски и Борисов остават без охрана от НСО, ИТН опитва да върне по колите хората на президента (Обзор)

Ще се разширява цивилният състав на службата, който сега е 10% Лидерът на ДПС излезе от мистичния кабинет 222А – оставал музей на сглобката Лидерите на ГЕРБ и “ДПС - Ново начало” Бойко Борисов и

Разследват Васил Божков в Италия за 300 техни артефакта в колекцията му

Сигналът е от българската прокуратура, Рим ще иска връщането им Прокуратурата в Италия разследва Васил Божков за 300 антични ценности от колекцията му, които Рим ще иска да бъдат върнати там

>